آ
-
آزادی، محمدحسین
رویکردها و چالش های مقابله با اخبار جعلی در جهان [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 33-64]
ا
-
ابراهیمی کوشالی، حسین
رهیافت های رسانه ملی در هدایت افکارعمومی جامعه ایران با رویکرد آینده پژوهی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 65-94]
-
البرزی دعوتی، هادی
سخن آغازین [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 8-9]
-
البرزی دعوتی، هادی
فناوری رسانهای و چرخه 24 ساعته خبری [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 65-97]
-
البرزی دعوتی، هادی
آینده تلویزیون و چشم انداز ویدئو تا ده سال آینده [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 10-31]
-
امین فرد، احمد
خبر رادیویی در سپهر رسانه ای آینده ایران از دیدگاه نظریه کهکشان های ارتباطی مک لوهان [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 148-169]
ب
-
بهشتی، یاسر
استفاده نسل «زد» از رسانههای اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 61-80]
ح
-
حسینی، فاطمه
جانمایی رسانه در عصر انقلاب صنعتی چهارم [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 10-32]
د
-
دانشمندی، زهره
ریختشناسی روندهای مؤثر در آینده مطبوعات [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 98-120]
-
درویشی، امید
بررسی ویژگی مخاطب تلویزیون در عصر جدید رسانه ای [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 81-103]
-
دماوندی کناری، علی
شناسایی و اولویت بندی مصادیق تعارض منافع در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی [(مقالات آماده انتشار)]
ر
-
رضائیان، محمدجواد
مقایسه شاخصهای کارآمدی سه خبرگزاری داخلی (مطالعه موردی؛ ایرنا، ایسنا و ایلنا) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 104-147]
ش
-
شریفی، سید مهدی
بررسی جایگاه هوش مصنوعی در منابع انسانی از منظر نقش هوش مصنوعی در حذف مشاغل (موردمطالعه: گویندگی خبر) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 36-64]
-
شکرگزار، رضا
مقایسه شاخصهای کارآمدی سه خبرگزاری داخلی (مطالعه موردی؛ ایرنا، ایسنا و ایلنا) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 104-147]
-
شیبانی مقدم، عباس
بررسی میزان استفاده و رضایتمندی سالمندان از رسانهها [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 118-147]
ع
-
عطریان، نرگس
تاثیر برنامههای فرهنگی-اجتماعی تلویزیون استان اصفهان(زنده رود) بر حمایت از کالای ایرانی در بین مخاطبین [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 95-116]
غ
-
غزالی، مهتاب
تاثیر برنامههای فرهنگی-اجتماعی تلویزیون استان اصفهان(زنده رود) بر حمایت از کالای ایرانی در بین مخاطبین [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 95-116]
ف
-
فرهنگی، علی اکبر
واقعیت سازمانی در هزارتوی پیچیدگیهای ارتباطی، از خودبیگانگی انسان پسامدرن در محیطهای کاری شبهمدرن [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 10-35]
ق
-
قاپچی، هومن
واقعیت سازمانی در هزارتوی پیچیدگیهای ارتباطی، از خودبیگانگی انسان پسامدرن در محیطهای کاری شبهمدرن [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 10-35]
ک
-
کلاته آقامحمدی، آمنه
بررسی جایگاه هوش مصنوعی در منابع انسانی از منظر نقش هوش مصنوعی در حذف مشاغل (موردمطالعه: گویندگی خبر) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 36-64]
-
کلهر، محمدمهیار
بررسی شاخصها و عناصر برنامههای تلویزیونی تعاملی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 121-142]
گ
-
گنجی، بهرخ
بررسی ویژگی مخاطب تلویزیون در عصر جدید رسانه ای [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 81-103]
-
گنجی، بهرخ
بررسی مقایسه ای فیلم سازی در سه مدیوم تلویزیون، پلتفرم ها و سینما (با تاکید بر تاثیر فضای مجازی بر این سه حوزه) [(مقالات آماده انتشار)]
ن
-
ناجی، مهدی
تحلیل ثانویه ذائقه مصرف مخاطبان در تلگرام (10 تا 22 بهمن ماه 1398) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 143-174]
-
نصراللهی کاسمانی، اکبر
مقایسه شاخصهای کارآمدی سه خبرگزاری داخلی (مطالعه موردی؛ ایرنا، ایسنا و ایلنا) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 104-147]
-
نیک ملکی، محمد
ساختارهای روایت و کارکرد آن در خبر رادیو [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 32-60]
ه
-
هدایتی، فریفته
تحلیل ثانویه ذائقه مصرف مخاطبان در تلگرام (10 تا 22 بهمن ماه 1398) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 143-174]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد