نمایه نویسندگان

آ

  • آزادی، محمدحسین رویکردها و چالش های مقابله با اخبار جعلی در جهان [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 33-64]

ا

  • ابراهیمی کوشالی، حسین رهیافت های رسانه ملی در هدایت افکارعمومی جامعه ایران با رویکرد آینده پژوهی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 65-94]
  • البرزی دعوتی، هادی سخن آغازین [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 8-9]
  • البرزی دعوتی، هادی فناوری‌ رسانه‌ای و چرخه 24 ساعته خبری [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 65-97]
  • البرزی دعوتی، هادی آینده تلویزیون و چشم انداز ویدئو تا ده سال آینده [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 10-31]
  • امین فرد، احمد خبر رادیویی در سپهر رسانه ای آینده ایران از دیدگاه نظریه کهکشان های ارتباطی مک لوهان [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 148-169]

ب

  • بهشتی، یاسر استفاده نسل «زد» از‌ رسانه‌های اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 61-80]

ح

  • حسینی، فاطمه جانمایی رسانه در عصر انقلاب صنعتی چهارم [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 10-32]

د

  • دانشمندی، زهره ریخت‌شناسی روندهای مؤثر در آینده مطبوعات [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 98-120]
  • درویشی، امید بررسی ویژگی مخاطب تلویزیون در عصر جدید رسانه ای [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 81-103]
  • دماوندی کناری، علی شناسایی و اولویت بندی مصادیق تعارض منافع در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی [(مقالات آماده انتشار)]

ر

  • رضائیان، محمدجواد مقایسه شاخص‌های کارآمدی سه خبرگزاری‌ داخلی (مطالعه موردی؛ ایرنا، ایسنا و ایلنا) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 104-147]

ش

  • شریفی، سید مهدی بررسی جایگاه هوش مصنوعی در منابع انسانی از منظر نقش هوش مصنوعی در حذف مشاغل (موردمطالعه: گویندگی خبر) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 36-64]
  • شکرگزار، رضا مقایسه شاخص‌های کارآمدی سه خبرگزاری‌ داخلی (مطالعه موردی؛ ایرنا، ایسنا و ایلنا) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 104-147]
  • شیبانی مقدم، عباس بررسی میزان استفاده و رضایتمندی سالمندان از رسانه‌ها [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 118-147]

ع

  • عطریان، نرگس تاثیر برنامه‌های فرهنگی-اجتماعی تلویزیون استان اصفهان‌(زنده رود) بر حمایت از کالای ایرانی در بین مخاطبین [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 95-116]

غ

  • غزالی، مهتاب تاثیر برنامه‌های فرهنگی-اجتماعی تلویزیون استان اصفهان‌(زنده رود) بر حمایت از کالای ایرانی در بین مخاطبین [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 95-116]

ف

  • فرهنگی، علی اکبر واقعیت سازمانی در هزارتوی پیچیدگی‌های ارتباطی، از خودبیگانگی انسان پسامدرن در محیط‌های کاری شبه‌مدرن [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 10-35]

ق

  • قاپچی، هومن واقعیت سازمانی در هزارتوی پیچیدگی‌های ارتباطی، از خودبیگانگی انسان پسامدرن در محیط‌های کاری شبه‌مدرن [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 10-35]

ک

  • کلاته آقامحمدی، آمنه بررسی جایگاه هوش مصنوعی در منابع انسانی از منظر نقش هوش مصنوعی در حذف مشاغل (موردمطالعه: گویندگی خبر) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 36-64]
  • کلهر، محمدمهیار بررسی شاخص‌ها و عناصر برنامه‌های تلویزیونی تعاملی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 121-142]

گ

  • گنجی، بهرخ بررسی ویژگی مخاطب تلویزیون در عصر جدید رسانه ای [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 81-103]
  • گنجی، بهرخ بررسی مقایسه ای فیلم سازی در سه مدیوم تلویزیون، پلتفرم ها و سینما (با تاکید بر تاثیر فضای مجازی بر این سه حوزه) [(مقالات آماده انتشار)]

م

ن

  • ناجی، مهدی تحلیل ثانویه ذائقه مصرف مخاطبان در تلگرام (10 تا 22 بهمن ماه 1398) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 143-174]
  • نصراللهی کاسمانی، اکبر مقایسه شاخص‌های کارآمدی سه خبرگزاری‌ داخلی (مطالعه موردی؛ ایرنا، ایسنا و ایلنا) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 104-147]
  • نیک ملکی، محمد ساختارهای روایت و کارکرد آن در خبر رادیو [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 32-60]

ه

  • هدایتی، فریفته تحلیل ثانویه ذائقه مصرف مخاطبان در تلگرام (10 تا 22 بهمن ماه 1398) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 143-174]